FANDOM

Ebainimlikud rassid on rassid, kelle põhiülesanne rikub või võib rikkuda loodusseadusi. Ebainimlikud rassid on looduse poolt vihatud ning seetõttu on neil väga tugevad piirangud, mis kahjustavad neid rasse.

VampiiridEdit

302px-Vampire kitten wicked fangs by vamphunter777

Vampiirid on kiskjad, kelle põhiülesanne on hankida verd elus püsimiseks. See rikub looduslikku tasakaalu ning väga halval juhul võib see ka täiesti segi minna. Vampiiridel on palju piiranguid ja nõrkusi, mis ei luba neil verd hankida. Näiteks on võimalik neid tappa puuvaiade ja mürgiga, võimalik kahjustada verega ning vältida sissekutse mitte andmisega.

6 wolf

LibahundidEdit

Libahuntide põhiülesanne on kuu ja huntide teenimine. Seetõttu läheb loodus täiesti hukka. Kumbki nendest ei vaja ju tegelikult teenimist ning seetõttu saavad inimestest, kes muutuvad libahundiks, orjadeks. Õnneks on olemas palju piiranguid.

HübriididEdit

319px-Tumblr lpzgo82eNf1ql74ne

Kuna hübriidide ülesanded on samad, mis vampiiridel ja libahuntidel, on nemad väga tugevad looduse segi ajajad. Nemad on kõige rohkem looduse ja nõidade poolt vihatud. Kahjuks on hübriidid nii võimsad, et loodus ei jõua neile piiranguid nii palju luua, kui nad endale tugevusi loovad.