FANDOM

Hübriid
319px-Tumblr lpzgo82eNf1ql74ne
Üldine informatsioon
Algataja
  • Pole teada
Vanus
  • Umbes 8000 aastat (vampiir liitus alles 7000. aastal
Liik

Hübriidirass on üks ebainimlikest rassidest, kuna selle põhiülesanne on olla verd imev kiskja ning huntide ja kuu teener. See on üks rassidest, mis suudab loodusliku tasakaalu hävitada.

Hübriid tähendab, et rass on kahe erineva rassi segu. Kuid mitte suvalised rassid koos olles ei saa olla hübriidid. Hübriidid on ainult vampiir-libahundid. Ainus erand on praeguseni Nefeti Fermandia, kes on hübriid-nõid.

TugevusedEdit

KiirusEdit

Hübriid on kiireim rass pärast originaalvampiire. Nende kiirus jääb midagi valguse ja heli vahele. Seega on nad 2. kohal universumi kiireimate rasside edetabelis. Nad muutuvad joostes peaagu nähtamatuks, kuna nand liigutavad nii kiiresti, et neid pole enam nähagi.

TugevusEdit

Hübriidid on kõige tugevam rass, kuna nad on vampiiri ja libahundi segu. Nagu ka vampiiridel, kattuvad nende lihased mürgiga ning aja jooksul imbub see lihastesse. Kuid ka libahundi veri tugevdab lihaseid, seega neist tugevamat rassi pole olemas.

RefleksidEdit

Hübriidid reageerivad umbes 10 sajandikku pärast sündmuse toimumist ning seetõttu on nad kiiremad, kui teised. Neid suudavad alistada ainult originaalvampiirid.

LennuvõimeEdit

Nagu vampiiridel, on ka hübriididel lennuvõime. Kuna libahundid seda aga ei suuda, on lennuvõime täpselt sama tugev, kui vampiiridel.

Mõjutamine ja transsEdit

Kui hübriid joob väga palju verd, on võimalik, et hübriidi aju võtab vastu nii palju hapnikku, et see hakkab saatma erilise ajulaineid endast välja ning seetõttu on võimalik teisi olendeid veidi mõjutada. Et teine olend transsi viia, tuleb juua nii palju verd, et aju põhimõtteliselt peatub koormuse all ning seetõttu saadab kõik endas leiduvad ajulained kehast välja. Kuigi aju sureb, suudab hübriid siiski tegutseda täpselt samamoodi nagu siis, kui tal veel aju töötab. Niisiis, ajust väljuvad lained ühinevad kõige lähemal oleva olendi ajuga ning kuna aju ei suuda võõraid laineid vastu võtta, hakkavad lained teise olendi aju valitsema ning seetõttu teevad olendid seda, mida vampiir tahab, et nad teeksid. Hübriid ei pea ütlema ega isegi mõtlema sellele, mida ta tahab, et teine teeks. Ta lihtsalt teeb seda. Väga harva suudab võõra aju end kontrolli all hoida.

SurematusEdit

Hübriidid on peaaegu surematud. Hübriidid ei vanane ning jäävad muundumisest alates samasse vanusesse. Nad ei saa haigestuda inimlikessse haigustesse ning neil pole võimalik purjus olla. Kõik ainult selleks, et hübriidid saaksid oma ohvri vere kätte ning et miski ei takistaks neil selle saamist. Kuigi hübriid ei saa surra vanadusse, saavad nad surra paljudel viisidel, mis on nõrkuste lõigus mainitud.

Arenenumad meeledEdit

Hübriidide meeled on palju arenenumad, kui inimestel. Koos vampiiride supermeelte ning libahuntide ülivõimsa haistmisega on hübriidid võimsaimate meeltega. Nad suudavad kilomeetrite tagant kuulda väga vaikset sosinat.

VastupidavusEdit

Hübriidid on tänu vampiiri mürgile ja libahundi verele tohutult vastupidavad ning suudavad kannatada valu, mille tõttu inimene sureks. Hübriidide nahka on võimatu läbistada ininmeste poolt ning isegi mõni libahunt ei suudaks seda teha.

NõrkusedEdit

Inimverest pentagrammEdit

Hübriid ei suuda olla inimverega tehtud pentagrammi juures ega seal sees. Kui hübriidiga peaks sinna sisse sattuma, muutub ta libahundiks. Siiski ei peatu muutumine ning libahunt hakkab kohe taas muutuma. See muutus kutsub esile tohutu muta maagia ning hübriidi süda jääb seisma. Tema silmad muutuvad täielikult valgeks ning kõik veresooned lõhkevad. See toob kaasa hübriidi surma.

Mürgitatud veriEdit

Mürgitatud vere joomine ei ole hübriidile küll nii hull, kui vampiirile, kuid seda tehes hakkab mürk liikuma südame poole. Samal ajal põletab see kõiki veresooni, kuhu see satub ning hübriid tunneb kohutavat valu. Kui mürk jõuab südamesse, ei sure hübriid, kuid põletab seda nii palju, et hübriid nõrgeneb ning kõik vampiiri ja libahundi nõrkused mõjuvad temal.

SissekutseEdit

Hübriid ei saa sisse kutsumata elumajja siseneda. Kui seda aga tehakse, ei saa hübriidi enam välja visata ning maja põhimõtteliselt "kuulub talle".

Oliivipuust vaiEdit

Kui hübriidi oliivipuust vaiaga lüüa, hävitab see tema veresooned ja südame, mistõttu hübriid sureb.

Nõia surmEdit

Kui Nõid peaks surema, sureb kogu vampiirirass ning kõik, kelles on vampiiriverd või -mürki. Aeglaselt kaob hübriidi mürgikeskus ning tema ajub hakkab surema. Kui see on toimunud, ei saa hübriidi enam päästa ning teda pole võimalik ellu äratada mitte ühelgi viisil.

Esvaix'iga nõidEdit

Esvaix'iga nõid on võimeline kõik hübriidi nõrkused korraga esile manada ning seetõttu sureb hübriid. Isegi, kui nõid seda ei, ei suuda hübriid nõiale vastu astuda. Muidugi ei kehti see nõrkus Nefeti Fermandia puhul, kuna tema ise on ka Esvaix'iga nõid.

Ema võimEdit

Kõik olendid, kelles on vampiiriverd või -mürki (vampiirid, hübriidid, (inimesed)), nimetavad Nõida oma emaks ning peavad alluma tema käskudele. Siiski, vanusega kasvab ka sõltumatus, mistõttu vanemad vampiirid/hübriidid ei pea käskudele enam nii võimsalt alluma. Siiski, inimesed, kelles on vampiiriverd või -mürki, ei suuda vastu panna ema käsklustele.