FANDOM

Mitte segi ajada leheküljega Nõiad.

Teadmata nimega nõid
Kate-Hudson-actresses-776999 1200 1754
Põhiline informatsioon
Sugu

Naine

Sünniaeg

u 960 pKr

Rass
Muutumisaeg

u 1000 pKr

Staatus

Elustatud

Välimus
Silmavärv
  • Sinine (inimesena)
  • Punane (vampiirina)
Juuksevärv

Blond

Nahatoon

Kahvatu

Kehatüüp

Sale

Perekonna infromatsioon
Perekond

Kõik originaalvampiirid

Üleloomulik informatsioon
Surmapõhjus

Elusalt matmine (verenälg)

Tapja

Vampiirikütt

Mõrvad

Tuhanded tundmatud inimesed

Pildiohver
Pildiohver

Kate Hudson

Nõid on vampiir-nõid, kes sündis umbes 960 pKr ning ta lõi vampiirirassi, soovides oma lapsi nõidadeks muuta. Nõida tuntakse kui maailma võimsaimat nõida ning väidetavalt kardab teda ka Nefeti Fermandia.

Kõik olendid, kelles on vampiiriverd või -mürki, ütlevad Nõia kohta "ema". 

Nõid on Salazaride pere liige.

TugevusedEdit

EsvaixEdit

Esvaix'iga nõiad on ülimalt võimsad ning suudavad kõiki loitse/rituaale ja muid maagilisi asju läbi viia veel võimsama jõuga, kui need on määratud. Esvaix põhineb esivanemate hingede hävitamisel ja nende väe enda saamisel, mistõttu on see väga võimas must maagia.

KiirusEdit

Vampiirid on palju kiiremad kui libahundid või inimesed. Loomulikult on nad kiiremad ka painajatest, Méleg'dest ja hingeisandatest. Neid võiks võrrelda näiteks helikiirusega, kuna nad liiguvad nii kiiresti, et muutuvad uduseks.

TugevusEdit

Vampiirid on väga tugevad. Tugevamad kui ükski teine rass peale painajate ja hübriidide. Kuna vampiiride lihased kattuvad mürgiga, imbub see aastate jooksul lihastesse ning need muutuvad aina tugevamaks, kuna vampiiri mürk on juba nii võimas.

RefleksidEdit

Vampiiridel on ülikiired refleksid ning nad reageerivad umbes 25 sajandikku pärast sündmuse toimumist. Võrreldes inimestega on see vägagi kiire. Originaale nad siiski ei võida.

LendamineEdit

Vampiirid suudavad lennata. See tuleneb sellest, et väga tugeva jõuga hüpates vallanduv mürgilaine ei suuda hajuda. Tavaliselt on selline sündmus meelega tehtud ning kogemata juhtub seda väga harva.

MõjutamineEdit

Kui vampiir joob väga palju verd, on võimalik, et vampiiri aju võtab vastu nii palju hapnikku, et see hakkab saatma erilise ajulaineid endast välja ning seetõttu on võimalik teisi olendeid veidi mõjutada.

TranssEdit

Et teine olend transsi viia, tuleb juua nii palju verd, et aju põhimõtteliselt peatub koormuse all ning seetõttu saadab kõik endas leiduvad ajulained kehast välja. Kuigi aju sureb, suudab vampiir siiski tegutseda täpselt samamoodi nagu siis, kui tal veel aju töötab. Niisiis, ajust väljuvad lained ühinevad kõige lähemal oleva olendi ajuga ning kuna aju ei suuda võõraid laineid vastu võtta, hakkavad lained teise olendi aju valitsema ning seetõttu teevad olendid seda, mida vampiir tahab, et nad teeksid. Vampiir ei pea ütlema ega isegi mõtlema sellele, mida ta tahab, et teine teeks. Ta lihtsalt teeb seda. Väga harva suudab võõra aju end kontrolli all hoida.

SurematusEdit

Vampiirid on peaaegu et surematud. Vampiirid ei vanane ning jäävad muundumisest alates samasse vanusesse. Nad ei saa haigestuda inimlikessse haigustesse ning neil pole võimalik purjus olla. Kõik ainult selleks, et vampiirid saaksid oma ohvri vere kätte ning et miski ei takistaks neil selle saamist. Kuigi vampiirid ei saa surra vanadusse, saavad nad surra paljudel viisidel, mis on nõrkuste lõigus mainitud.

Arenenud meeledEdit

Vampiiridel on arenenumad meeled kui ükskõik kellel teisel. Ainus erand on libahunt, kuna nende haistmismeel on võimsam, kui vampiiridel. Siiski, vampiiridel on kõik meeled palju arenenumad, kui teistel ja seda selleks, et vampiiridel oleks lihtsam verd saada. Haistmismeel on kasulik näiteks vere lõhna tundmiseks.

VastupidavusEdit

Vampiriid on väga vastupidavad ning nad suudavad kannatada palju tugevamat valu kui ükski teine rass (peale hübriidide). Kui vampiir peaks saama vigastada, paranevad vigastused väga kiiresti ning nendest ei pruugi isegi armi järele jääda.

JagamineEdit

Nõiad suudavad jagada jõudu erinevate maagiliste olendite/esemetega ning seetõttu saavad nad kasutada nende maagilist energiat, mis teeb nõia tugevamaks.

LoomineEdit

Nõiad suudavad luua mittemillestki asju ning samamoodi neid ka hävitada. Asja loomine sõltub vaid nõia tugevusest. Nõrgemad nõiad väga suur/võimsaid asju luua ei saa.

Elementaalne kontrollEdit

Nõiad suudavad kontrollida looduslikke elemente (õhk, tuli, vesi, maa) ning neid vajadusel luua.

Mõtete kontrollimineEdit

Nõiad suudavad kontrollida teiste inimeste mõtteid võimsamal tasandil, kui seda suudavad vampiirid ja hübriidid. Kontrollimine vajab vaid usku sellesse, mida tahetakse kontrollida.

BlokeerimineEdit

Nõiad suudavad blokeerida paljusid asju, näiteks loitse, rituaale, muundumist, millegi tegemist jne. Samuti suudab nõid blokeerida ka mõtteid.

Valu tekitamineEdit

Nõiad suudavad tekitada valu kõigile olenditele, keda nad näevad. Nõiad suudavad isegi olendeid piinata, et saada vajalikku informatsiooni.

Tuleviku nägemineEdit

Nõiad suudavad millegi/kellegi kohal kätt hoides sellega seonduvat tulevikku näha. Võimsamad nõiad suudavad ka ainult keskendumisega tulevikku ette näha.

LoitsimineEdit

Nõiad suudavad midagi muuta keskendumise ja maagilise väega asju, olendeid, sündmusid, olukordi jne.

TelekineesEdit

Nõiad suudavad asju/olendeid mõtte teel liigutada.

AlkeemiaEdit

Nõiad suudavad luua erinevate ainete segamisel või millegi loitsimisel maagilisi asju.

Must maagiaEdit

Nõiad suudavad võtta ühendust surnutega, neid elustada, elavaid tappa ja palju muudki teha, mis läheb loodusega vastuollu.

Ema võimEdit

Nõid on eriline vampiir, kuna kõik vampiirid, hübriidid ja isegi inimesed (kelles on inimverd või -mürki) nimetavad teda emaks ning kõike, mida ema oma "lastele" ütleb, peavad nad tegema. Vanusega siiski suudavad hakata vampiirid sellele vastu seisma.

Nõial on samuti sarnane võim oma tegelike laste, originaalvampiiride puhul, kuid nendele on see võim emalik ning nad ei pea ema käske alati täitma. Siiski on nad oma emale lojaalsed ning alluvad talle enamasti.

NõrkusedEdit

EsvaixEdit

Esvaix'iga nõiad on küll väga tugevad, kuid on igaveseks musta maagia ja kurjuse meelevallas. Esvaix'iga nõiad ei saa end taas puhastada, mistõttu surnud nõidade hinged ei pruugi enam nõiaga ühendust võttagi.

VerepuudusEdit

Kui vampiir jääb pikaks ajaks ilma vereta, hakkab tema keha tegema ükskõik mida, et saada verd juua. Näiteks alandab silmade koormust nii kaua, kuni vampiir pimedaks jääb. Või kaotab võime värve eristada. On ka võimalik, et aju jätab paugupealt kõrvade töö seisma ning see, mida vampiir viimati kuulis, jääb tema ajusse kogu aeg ringlema. Lõpuks võib aju isegi vampiirimürgi ära tarvitada ning see tähendab, et vampiir muutub inimeseks. Kui ka siis ei saa endine vampiir verd, sureb ta. Kui aga vampiir saab kasvõi ühe inimvere piisakese, aktiveerib tema aju kogu keha ning mürk hakkab taastuma.

EnesekontrollEdit

Vampiiridel on väga nõrk enesekontroll. Kui nad peaksid kuidagi verd nägema, tundma, haistma või mõnel muul moel värsket verd märkama, ei suuda nad end pidurdada ning tormavad seda jooma. Seda on väga raske ära hoida, kuid see on siiski võimalik.

Mürgitatud veriEdit

Et inimesed end vampiiride eest kaitsta saaksid, on loodud vampiirivastane mürk. Kui see vampiiri sisse satub, hävitab see mürgi ning vampiiri veresooned hakkavad põlema.

SissekutseEdit

Kui vampiir ei saa majas oleva inimese poolt sissekutset, ei saa ta majja siseneda. Tema ees oleks nagu nähtamatu sein, millest pole võimalik läbi minna. See kehtib siiski ainult elumajade puhul. Poed ja muud ühiskondlikud hooned on "vaba sissekutsega". Kui vampiir peaks ka kutsumata majja saama (magades/teadvuseta olles), satub vampiir nii suurde segadusse, et võib surra. Vampiirid saavad aga loomulikult oma majja siseneda. Nõia sissekutset ei saa tühistada, nagu ka hübriidi oma. Põhjuseks on see, et libahundid ja inimesed ei saa Nõida kontrollida ning vampiirid/hübriidid/(inimessed) ei taha seda teha.

PuuvaiadEdit

Kui lüüa vampiiri südamesse puuvai, lakkab süda töötamast ning veri jääb seisma. Mürk hävitab vere, et end millegiga toita ning lõpuks sureb vampiir. See kõik erineb aga oliivipuust vaia kasutamisel, sellest loe lähemalt siin.

Pea eemaldamineEdit

Vampiiri pea eemaldamisel ei saa kasutada vampiir ei aju ega ka mürgikeskust, mis tähendab seda, et vampiir sureb koheselt.

PõletamineEdit

Vampiiri põletamisel kõrbeb ära tema mürgieraldaja, mis asub naha all ning seetõttu ei saa nad enam mürki toota. Vampiir aga põhinebiki mürgil ning seetõttu sureb ta.

Libahundi veriEdit

Libahundi veri on vampiiridele mürgine ning seda juues on 50% võimalus, et vampiir sureb koheselt. Kui vampiir ka ei sure, jääb ta kohutavalt haigeks ning võib ka siis surra, kui vastumürki ei saa. Ka hübriidi verd juues on see nii, kuna see sisaldab samuti libahundi verd.

Liigne valgusEdit

Nõidade silmad saavad liigse valgusse käes kannatada, kuna need on nõia jõuallikateks. Nõidadel on liigsest valgusest suurem oht pimedaks jääda.

Musta maagia kasutamineEdit

Nõiad võivad muutuda mustaks maagiks, kui kasutavad liiga palju musta maagiat. Musta maagiga ei võta tavaliselt surnud nõidade hinged ühendust, mistõttu must maag ei pruugi saada piisavalt abi. Siiski on see parastatav, kui nõid ei kasuta umbes pool aastat väheksetki võlukunsti.[[Category:"Vampiiri" originaaltegelased]]