FANDOM

Vampiir
Zac-Efron2
Üldine informatsioon
Algataja
Vanus
  • Umbes 1000 aastat
Liik

Vampiirid on ebainimlikud olendid, kes toituvad verest ning selleks, et seda teha, on neil arenenud võimed, mis muudavad vere hankimise palju lihtsamaks. Nad on loodud kiskjateks, kuigi loodus vampiire ei soosi. Nagu ka kõik teised ebainimlikud olendid, löövad ka nemad loodusliku tasakaalu ümber.

AjaluguEdit

LoomineEdit

Vampiirid tekkisid põhimõtteliselt kogemata. Kuskil 9. sajandil elasid kaks nõida, kes soovisid väga lapsi. Nõnda nad tegid endale lapse, kuid tuli välja, et ta polnud nõid. Nii proovisid nad veel mõned korrad, kuid nemad jäid ikka suguvõsa ainsateks nõidadeks. Nõid leidis oma võluraamatutest rituaali, mis suudab muuta tavainimese nõiaks. Nõia õpetaja küll ütleks, et too seda ei kasutaks, et see peidab endas saatusega määratud musta maagiat. Nõid otsustas, et teeb selle rituaali salaja ning ühel ööl ta joonistas söetükiga maja põrandale pentagrammi. Ta pani selle põlema ning kutsus oma lapse pentagrammi keskpunkti. Nõid tegi rituaali ära ning 8 päeva pärast hakkasid toimuma nõidade kodukülas surmad. Selgus, et selles oli süüdi nende laps. Temast oli saanud ebainimlik olend. Meessoost nõid aga oli seda rituaali kasutanud juba veel kuu.

TugevusedEdit

KiirusEdit

Vampiirid on palju kiiremad kui libahundid või inimesed. Loomulikult on nad kiiremad ka painajatest, Méleg'dest ja hingeiandatest. Neid võiks võrrelda näiteks helikiirusega, kuna nad liiguvad nii kiiresti, et muutuvad uduseks.

TugevusEdit

Vampiirid on väga tugevad. Tugevamad kui ükski teine rass peale painajate ja hübriidide. Kuna vampiiride lihased kattuvad mürgiga, imbub see aastate jooksul lihastesse ning need muutuvad aina tugevamaks, kuna vampiiri mürk on juba nii võimas.

RefleksidEdit

Vampiiridel on ülikiired refleksid ning nad reageerivad umbes 25 sajandikku pärast sündmuse toimumist. Võrreldes inimestega on see vägagi kiire. Originaale nad siiski ei võida.

LendamineEdit

Vampiirid suudavad lennata. See tuleneb sellest, et väga tugeva jõuga hüpates vallanduv mürgilaine ei suuda hajuda. Tavaliselt on selline sündmus meelega tehtud ning kogemata juhtub seda väga harva.

MõjutamineEdit

Kui vampiir joob väga palju verd, on võimalik, et vampiiri aju võtab vastu nii palju hapnikku, et see hakkab saatma erilise ajulaineid endast välja ning seetõttu on võimalik teisi olendeid veidi mõjutada.

TranssEdit

Et teine olend transsi viia, tuleb juua nii palju verd, et aju põhimõtteliselt peatub koormuse all ning seetõttu saadab kõik endas leiduvad ajulained kehast välja. Kuigi aju sureb, suudab vampiir siiski tegutseda täpselt samamoodi nagu siis, kui tal veel aju töötab. Niisiis, ajust väljuvad lained ühinevad kõige lähemal oleva olendi ajuga ning kuna aju ei suuda võõraid laineid vastu võtta, hakkavad lained teise olendi aju valitsema ning seetõttu teevad olendid seda, mida vampiir tahab, et nad teeksid. Vampiir ei pea ütlema ega isegi mõtlema sellele, mida ta tahab, et teine teeks. Ta lihtsalt teeb seda. Väga harva suudab võõra aju end kontrolli all hoida.

SurematusEdit

Vampiirid on peaaegu et surematud. Vampiirid ei vanane ning jäävad muundumisest alates samasse vanusesse. Nad ei saa haigestuda inimlikessse haigustesse ning neil pole võimalik purjus olla. Kõik ainult selleks, et vampiirid saaksid oma ohvri vere kätte ning et miski ei takistaks neil selle saamist. Kuigi vampiirid ei saa surra vanadusse, saavad nad surra paljudel viisidel, mis on nõrkuste lõigus mainitud.

Arenenud meeledEdit

Vampiiridel on arenenumad meeled kui ükskõik kellel teisel. Ainus erand on libahunt, kuna nende haistmismeel on võimsam, kui vampiiridel. Siiski, vampiiridel on kõik meeled palju arenenumad, kui teistel ja seda selleks, et vampiiridel oleks lihtsam verd saada. Haistmismeel on kasulik näiteks vere lõhna tundmiseks.

VastupidavusEdit

Vampiriid on väga vastupidavad ning nad suudavad kannatada palju tugevamat valu kui ükski teine rass (peale hübriidide). Kui vampiir peaks saama vigastada, paranevad vigastused väga kiiresti ning nendest ei pruugi isegi armi järele jääda.

NõrkusedEdit

VerepuudusEdit

Kui vampiir jääb pikaks ajaks ilma vereta, hakkab tema keha tegema ükskõik mida, et saada verd juua. Näiteks alandab silmade koormust nii kaua, kuni vampiir pimedaks jääb. Või kaotab võime värve eristada. On ka võimalik, et aju jätab paugupealt kõrvade töö seisma ning see, mida vampiir viimati kuulis, jääb tema ajusse kogu aeg ringlema. Lõpuks võib aju isegi vampiirimürgi ära tarvitada ning see tähendab, et vampiir muutub inimeseks. Kui ka siis ei saa endine vampiir verd, sureb ta. Kui aga vampiir saab kasvõi ühe inimvere piisakese, aktiveerib tema aju kogu keha ning mürk hakkab taastuma.

EnesekontrollEdit

Vampiiridel on väga nõrk enesekontroll. Kui nad peaksid kuidagi verd nägema, tundma, haistma või mõnel muul moel värsket verd märkama, ei suuda nad end pidurdada ning tormavad seda jooma. Seda on väga raske ära hoida, kuid see on siiski võimalik.

Mürgitatud veriEdit

Et inimesed end vampiiride eest kaitsta saaksid, on loodud vampiirivastane mürk. Kui see vampiiri sisse satub, hävitab see mürgi ning vampiiri veresooned hakkavad põlema.

SissekutseEdit

Kui vampiir ei saa majas oleva inimese poolt sissekutset, ei saa ta majja siseneda. Tema ees oleks nagu nähtamatu sein, millest pole võimalik läbi minna. See kehtib siiski ainult elumajade puhul. Poed ja muud ühiskondlikud hooned on "vaba sissekutsega". Kui vampiir peaks ka kutsumata majja saama (magades/teadvuseta olles), satub vampiir nii suurde segadusse, et võib surra. Vampiirid saavad aga loomulikult oma majja siseneda. Kui vampiir on juba korra sisse kutsutud, on võimalik ka tema sissekutse tühistada. Sel juhul kaob vampiir majast kohesselt ning on taas ukse taga, proovides siseneda. Kui vampiir on sisse kutsutud, saab ta seal nii kaua käia, kuni ta on välja visatud.

PuuvaiadEdit

Kui lüüa vampiiri südamesse puuvai, lakkab süda töötamast ning veri jääb seisma. Mürk hävitab vere, et end millegiga toita ning lõpuks sureb vampiir. See kõik erineb aga oliivipuust vaia kasutamisel, sellest loe lähemalt siin.

Pea eemaldamineEdit

Vampiiri pea eemaldamisel ei saa kasutada vampiir ei aju ega ka mürgikeskust, mis tähendab seda, et vampiir sureb koheselt.

PõletamineEdit

Vampiiri põletamisel kõrbeb ära tema mürgieraldaja, mis asub naha all ning seetõttu ei saa nad enam mürki toota. Vampiir aga põhinebiki mürgil ning seetõttu sureb ta.

Libahundi veriEdit

Libahundi veri on vampiiridele mürgine ning seda juues on 50% võimalus, et vampiir sureb koheselt. Kui vampiir ka ei sure, jääb ta kohutavalt haigeks ning võib ka siis surra, kui vastumürki ei saa. Ka hübriidi verd juues on see nii, kuna see sisaldab samuti libahundi verd.

Ema võimEdit

Kõik olendid, kelles on vampiiriverd või -mürki (vampiirid, hübriidid, (inimesed)), nimetavad Nõida oma emaks ning peavad alluma tema käskudele. Siiski, vanusega kasvab ka sõltumatus, mistõttu vanemad vampiirid/hübriidid ei pea käskudele enam nii võimsalt alluma. Siiski, inimesed, kelles on vampiiriverd või -mürki, ei suuda vastu panna ema käsklustele.

Nõia surmEdit

Kui Nõid peaks surema, sureb kogu vampiirirass ning kõik, kelles on vampiiriverd või -mürki. Aeglaselt kaob hübriidi mürgikeskus ning tema ajub hakkab surema. Kui see on toimunud, ei saa hübriidi enam päästa ning teda pole võimalik ellu äratada mitte ühelgi viisil.

VälimusEdit

SilmadEdit

Vampiiride silmad on kas lillad või punased. See tuleneb mürgist ja geenidest. Kui inimesel on nõrgad geenid,

ühinevad mürk ja geenid ning kokku tuleb lilla värvitoon. Kui inimesel on aga tugevad geenid, mida on tavaliselt kõige rohkem, ei suuda mürk ühineda ning silmadesse jääva kinni vaid üksikud mürgiosad. Et neilt välja saada, üritab aju nendesse verd lasta, kuid asjatult. Mürk haarab verest kinni ning jätab selle silmadesse. See põhjustab punased silmad.

On ka väga haruldane silmavärv, nimelt "Irisius", mis tähendab iiriseta silmi. Selline muutus saab toimuda ainult siis, kui inimesel olid enne juba lillad või punased silmad ning kui mürk nendega ühineb, kustuvad nii geenid kui ka mürk. See toob kaasa iiriseta silmad.

KehaEdit

Vampiiride keha on muskulaarne, kuna mürk katab muundumisel lihased. Aja jooksul hakkab mürki lihastesse imbuma ning seetõttu hakkavad lihased paisuma ning tugevnema, seetõttu on vampiirid väga tugevad ning nende musklid on vahel palju suuremad, kui mõnel inimesel. Kuid kuna mürk saab lõpuks otsa, ei saa lihased lõputult kasvada.

NahatoonEdit

Vampiiriide nahk on kahvatu, kuna mürk tungib naha sisse, külmutades see -40°-ni. Seetõttu muutub nahk väga valgeks ning see on üks vampiiride äratundmisvõimalus.

Imeline välimusEdit

Kõik teavad, et vampiirid on ilusad. Kuid kuidas see saab nii olla, kui vampiiri keha otseselt ei muutu?

Kuna mürk läheb ka naha alla ning selle sisse, külmutab see seda ning kõik kumerused muutuvad võimsamaks. Vampiiride nägu saab samuti mürki ning seetõttu hakkab see kristalselt helkima. Seda muidugi ei näe keegi, aga see mõjutab seda, kuidas teised vampiiri näevad.

KihvadEdit

Kõigil vampiiridel on kihvad, mida saab pikendada ja lühendada. Nimelt muutuvad vampiiride silmahambad mürgiga kokku puutudes liikuvateks, nimelt pikenevad need hambad ning neist saavad kihvad. Pikenenud osa aga pole otseselt hamba küljes ning seetõttu saab kihva lasta allapoole, nii et paistab, nagu oleksid täiesti tavalised hambad või saab hambaid pikendada, et need muutuksid kihvadeks, mis on teravad ning vajalikud veresoonte lõhki löömiseks.

HambadEdit

Vampiiride hambad on ehituselt samasugused, nagu inimestel, kuna mürk ei suuda neid mõjutada. Siiski lihvib see hambad teravamaks ning seetõttu on lihtsam ohvril verd välja hammustada. Vampiiride hambad on särav-valged, olenemata sellest, millised olid need inimesena. Isegi, kui inimesena on vampiiriks muutujal mõni hammas välja tulnud, tekib see tagasi ning kõik hambaaugud ja muud probleemid kaovad, jäävad alles vaid terved hambad.

MuutumineEdit

Vampiiri veriEdit

Esimene etapp vampiiriks muutumisel on vampiiri vere andmine. Et muutumisprotsess algaks, tuleb saada vampiiri verd. Kui veri suhu satub, hakkab see automaatselt vereringesse kanduma. Sedasi saab see väga kiiresti ligipääsu südamele.

HaigusEdit

Teine etapp on haigus. Enamasti saab iga vampiiriks muutuja kerge haiguse, kuna vampiiri veri on kõrvetav ja see lööb välja haiguse tunnused. Vampiiri veri on nii mürgine, et muudab head bakterid halbadeks.

InimveriEdit

Kolmas etapp on inimvere saamine. Kui kolm päeva pärast vampiiri vere saamist ei saa inimverd, katkeb muutumine ning vampiiri mürk põletab südame. See tähendab siis surma. Kui aga saadakse verd, tuleb ka neljas etapp.

ÜlimuutumineEdit

Inimesest saab vampiir. See on neljanda astme fakt. Löövad välja kõik vampiiri tunnused alates kahvatust nahast kihvadeni välja. Veri muutub ning seguneb täielikult vampiiri mürgiga.

Muutumise kestusEdit

1. etapp - 5 sekundit kuni 1 minut

2. etapp - 1 kuni 3 päeva

3. etapp - 5 sekundit kuni 1 minut

4. etapp - 5 päeva

Kokku: 6 päeva, 10 sekundit kuni 8 päeva, 2 minutit